پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228086
پروژه دانشکده فني مهندسي فارسان با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري افتتاح شد
تاریخ انتشار : 1396/02/23
نمایش : 1068
فرماندار شهرستان فارسان گفت: امروز افتتاح پروژه دانشکده فني مهندسي فارسان با اعتبار بالغ بر 5 ميليارد با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرداس طاهري افزود: اين دانشکده ه در سال ۱۳۹۳ شروع شد و امروز با حضور محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، استاندار چهارمحال و بختياري، رئيس دانشگاه شهرکرد و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در شهرستان فارسان افتتاح شد.

مساحت اين دانشکده 5 هزار متر مربع است و عمليات احداث آن از سال 86 آغاز شده بود.

استان چهارمحال وبختياري يکي ار قطبهاي علمي کشور است

وزير علوم، تحقيقات و فناوري، همزمان با افتتاحيه امروز در شهرستان فارسان گفت:توفيقي نصيب  شد تا امروز  در شهر فارسان  با افتتاحيه  دانشکده فني و مهندسي در خدمت شما باشم.

محمد فرهادي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود:کار ساخت اين دانشکده  در سال 92 به 50درصد پيشرفت رسيده بود وتاکنون ادامه داشت .اين آموزشکده با زير بناي 5000 هزار متر  با هزينه اي بالغ بر 5 ميليارد تومان در سال 96 تجهيز  و افتتاح گرديده است.

وي در ادامه خاطر نشان کرد:در دانشکده فني ومهندسي  شهر فارسان  رشته هاي گسترده و تخصصي با توجه به پتانسيل  موجود براي جذب دانشجو خواهيم داشت رشته هاي فني ومهندسي،آب،صنايع کشاورزي و منابع طبيعي از جمله اين رشته ها خواهندبود.

وي تصريح کرد:استان چهارمحال و بختياري و شهرکرد در سال 57 تنها با يک آموزشکده کوچک فعاليتهاي آموزشي خود را آغاز  و اکنون  با داشتن بيش از7000 دانشجو در استان  مي توان آنرا يکي از قطبهاي علمي کشور معرفي کرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html